poniedziałek, 16 maja 2011

Łosoś z sosem czosnkowo-pietruszkowym

Komu ostatnio wydaje się, że brak mu czasu i nie ma siły lub chęci na długie gotowanie a obiad w 30 min wydaję się być zbawieniem? Tobie? Tobie? A może i Tobie?Sprawdź moją propozycję.


Łososia oprószamy przyprawą do ryb. Wkładamy do piekarnika i pieczemy ok. 15 min w temperaturze ok 150st.

Składniki na sos:
0,5 szklanki oliwy lub oleju z pestek winogron,
sok z 1 cytryny,
2 ząbki czosnku wyciśniętego przez praskę,
3 łyżki posiekanej natki pietruszki (koperku),
1 łyżka miodu.
Wszystko razem mieszamy. Odstawiamy na 15 minut i polewamy tym rybkę

Dodatkami może być ryż lub kasza.



10 komentarzy:

  1. brzmi fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. prosto, a tak smacznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kulinarne-Smaki, pewnie wydaje się to niemożliwe, ale teraz lubię Cię jeszcze bardziej.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię takie szybkie pomysły na obiad:) idealne dla zapracowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  5. To coś dla mnie, szybko i smacznie gotowy posiłek

    OdpowiedzUsuń
  6. MHmh.. dla mnie gotowanie i pieczenie to sama radocha ;-) Z wielką chęcią spędzam czas w kuchni.. od razu nabrałam apetytu na Twojego łososia ;-D


    www.przysmakiewy.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciaż nie lubię ryb (tak wiem są bardzo zdrowe i wogóle), ale w takim wydaniu bardzo mnie zaciekawiła i chyba nawet bym się pokusiła na spróbowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna propozycja, z której chętnie skorzystam:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham łososia, z takimi dodatkami zapewne pokochałabym go po raz kolejny :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe danie przygotowałaś! Wygląda niesamowicie kusząco i smacznie!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej :)
Dziękuję za komentarz.