poniedziałek, 15 grudnia 2014

Pasztet z selera

Witajcie

Kiedy dostałam przepis na ten pasztet powiem szczerze, że bardzo sceptycznie do niego podeszłam. Szybko zorientowałam się, że zupełnie niepotrzebnie. Okazał się hitem imienin rodziców, dlatego chcę się nim z Wami podzielić.  Dziś przepis na nietypowy pasztet z selera.


Składniki:
1/2 kg selera
1 duża cebula
100 g margaryny
1 kostka bulionu grzybowego
1/2 szklanki wody
2 ząbki czosnku
1/2 szklanki bułki tartej
3 jajka
sól, pieprz

Sposób przygotowania:
Selera obrać i zetrzeć na tarce o grubych oczkach. Cebulę pokroić w kostkę, czosnek przecisnąć przez praskę i dodać do selera. Margarynę pokroić w kostkę i dodać do reszty składników. Postawić na niewielkim ogniu aby seler zmniejszył swoją objętość. Po chwili podlać wodą, dodać bulion grzybowy i doprawić solą i pieprzem. Wszystko gotować około godziny od czasu do czasu mieszając. Po tym czasie wystudzić. Na sam koniec dodać jajka i bułkę tartą, dokładnie wymieszać i wypełnić formy. Piec w piekarniku około 1,5 - 2 godziny w temperaturze 180 stopni.

Lekkie niskokaloryczne Święta oraz Sylwester Lekkie Święta

1 komentarz:

  1. jak z selera, to ja biorę w ciemno, boostatnio coś wyjątkowo mam na niego smaka, no i jeszcze ta foremka! booooska!

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej :)
Dziękuję za komentarz.