środa, 13 lutego 2013

♥ Kokosanki dla zakochanych ♥

Witajcie 

Już jutro przypada 14 dzień lutego potocznie przyjęty jako święto zakochanych. Właśnie dlatego kilka dni temu postanowiłam przygotować urocze kokosanki, w których to właśnie ja jestem totalnie "zakochana". Uwielbiam zapach i smak kokosa, więc delektujcie się nim razem ze mną.

Składniki:
200 g wiórków kokosowych
2 białka
50 g masła
1/2 szklanki cukru
2 łyżeczki mąki ziemniaczanej

Masło rozpuścić w rondelku razem z cukrem i dokładnie rozpuścić ciągle mieszając. W momencie kiedy masa będzie już jednolita dosypać wiórki kokosowe i wszystko dokładnie połączyć. Odstawić z ognia i ostudzić. Białka ubić na sztywno i dodać mąkę ziemniaczaną - dokładnie zmiksować. Do masy kokosowej dodać białka i dokładnie wymieszać. Powstałą masę formować w niewielkie kule i układać na blasze wyłożonej papierem d pieczenia. W międzyczasie nagrzewamy piekarnik do 180 stopni. Pieczemy około 15 minut do zrumienienia kokosanek. Smacznego 


8 komentarzy:

  1. chętnie wypróbuje przepis
    kokos uwielbiam!
    zostanę na dłużej jak tak zachęcasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo :)
      Zachęcam i zapraszam - rozgość się :)

      Usuń
  2. kokosanki są świetne:) też je robię czasem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Narobiłas mi apetytu, zabieram przepis ze sobą :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie podane i na pewno powalają na kolana. Każda walentynka doceni te pyszności :-)

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej :)
Dziękuję za komentarz.