środa, 9 maja 2012

TAG - Poznajmy się :)

Witajcie :)
Ten post będzie związany z pewną zabawą. Do udziału w niej zostałam zaproszona przez Dusię. Gra ta o ile tak ją mogę nazwać jest doskonałym sposobem abyśmy my blogerzy mogli lepiej się poznać.



Zasady zabawy:
1. Każda oznaczona osoba musi odpowiedzieć na 11 pytań przyznanych im przez ich "Tagger" i odpowiedzieć na nie na swoim blogu
2. Następnie wybierasz 11 nowych osób do tagu i połącz je w swoim poście
3. Utwórz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w TAGu i napisz je w swoim TAGowym poście
4. Wymień w swoim poście osoby które otagowałaś !!!
5. Nie oznaczaj ponownie osób, które już są oznakowane.
 

 

W pierwszej kolejności pójdą pytania zadane przez Dusię:
1. Ulubione ciasto
Wszystkie, ale najbardziej te bez mas.
2. Twoje hobby po za gotowaniem.
Zabawa z makijażem (żebym do końca nie wyszła na chłopczycę) oraz zloty volkswagenowe
3. Ulubiony owoc
Lubię wszystkie
4. Danie, które mi nie wyszło to...
Ciasto drożdżowe
5. Ciasto z kremem czy ciasto z owocami?
Z owocami
6. Kasza czy makaron?
Makaron
7. Uzależniona jestem od...
niestety słodyczy
8. Popisowe danie.
Nie posiadam
9. Kim jesteś z zawodu?
Magister zarządzania
10. Ulubiona piosenka.
Nie mam

Teraz czas na moje pytania:
  1. Od kiedy interesujesz się gotowaniem?
  2. Z jakiego województwa, miasta blogujesz?
  3. Jedno słowo, które Cię opisuje?
  4. Jaką książkę kucharską polecisz z czystym sumieniem?
  5. Jakie danie najczęściej zamawiasz będąc w restauracji?
  6. Który z programów kulinarnych lubisz najbardziej?
  7. Motto, które prowadzi Cię przez życie.
  8. Twoje ukochane miejsce w Polsce.
  9. Ulubiony smak lodów?
  10. Którą kuchnię świata lubisz najbardziej?
  11. Wolisz dania jarskie czy mięsne?
Do zabawy chciałabym wciągnąć:  Panna Malwinna z Filozofii smaku, asieja z ugotujmy, Age z kulinarnych spotkań, goh. z Amku Amku, Kaś z Bake&Taste oraz innych chcących wziąć udział w zabawie. Będzie mi bardzo miło gdy odpowiecie na moje pytania :)

4 komentarze:

  1. Super :) No fanka motoryzacji kto by pomyślał :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh mój luby mnie trochę w to wciągną choć w tej dziedzinie jestem jeszcze laikiem, dopiero stosunkowo niedawno zrobiłam prawko

      Usuń
  2. Dziękuję za zaproszenie. Tymi zlotami mnie zaskoczyłaś;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiecie jaka jest świetna zabawa :) Za 2 tygodnie wybieramy się no NYSY

      Usuń

Mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej :)
Dziękuję za komentarz.