piątek, 4 lutego 2011

Płatki owsiane z owocami

Obserwując masę blogów związanych z kulinariami zauważyłam, że w większości postów które się tam ukazują są to przepisy na obiadki bądź desery. Faktem jest, że wszystko to jak najbardziej jest wskazane. Pozwala czerpać inspirację, serwuje dużą masę podpowiedzi do użytku w naszych własnych eksperymentach w kuchni jak też możliwość użycia naszej kreatywności. Zastanawia mnie tylko jeden fakt co by tu zrobić, aby zachęcić Was do zamieszczania swoich pomysłów na śniadania. Jak wszystkim wiadomo ten posiłek w ciągu dnia jest najbardziej wskazany, daje energię i siłę a wielu z nas o nim zupełnie zapomina co jest niestety błędem. Zatem, aby zmotywować Was do działania zapraszam do mojego ulubionego przepisu na zdrowe i dające energię śniadanko.

Składniki:
5 łyżek płatków owsianych
pół łyżki cukru waniliowego
ćwierć łyżki miodu (niekoniecznie)
mleko
dowolne owoce (u mnie kiwi i banan)

Sposób przygotowania:
Płatki wrzucamy do naczynia dodajemy cukier waniliowy i miód. Całość zalewamy ciepłym mlekiem tak aby całość płatków była zanurzona. Gdy płatki wpiją mleko dodajemy dowolnego rodzaju owoce. Smacznego

8 komentarzy:

  1. Najlepsze i najzdrowsze śniadanie :-) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  2. Płatki owsiane zawsze i wszędzie. Uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepysznie, a jak dawno nie jadłam :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknia ta Twoja owsianka, na dobry początek dobrego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. super śniadanko, lubię tak! miałam taki okres na blogu, kiedy umieszczane posty dotyczyły jedynie śniadań :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba czytałysmy sobie w myślach, bo obie tego samego dnia zamieściłyśmy śniadaniowe notki.:)
    Twoja owsianka wygląda i zapewne smakuje przepysznie! Uwielbiam kolorową kuchnię.:)
    Uściski weekendowe

    OdpowiedzUsuń
  7. Za mna doslownie od jakiegos czasu chodza platki owsiane...Twoje zdjecie kusi kolorami!

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej :)
Dziękuję za komentarz.