wtorek, 28 grudnia 2010

Makaron z kiełbasą i warzywami

Składniki:
Makaron świderki
1 duża cebula
3 małe laski kiełbasy
1 mała papryka biała
1 mała papryka czerwona
majeranek lub zioła prowansalskie
ser żółty
szczypiorek
Przygotowanie:
Makaron świderki gotujemy. W między czasie pokrojoną w kostkę cebulkę podsmażamy, po chwili dodajemy kiełbasę również pokrojoną w kostkę na samym końcu dodajemy obie papryki pokrojone w paseczki. Po ugotowaniu makaronu dodajemy do niego przyprawy (majeranek lub zioła prowansalskie)oczywiście według uznania. Całość mieszamy, kolejno dodajemy podsmażone pozostałe składniki. Wykładamy porcję na talerz i posypujemy odrobiną sera żółtego oraz posiekanym szczypiorkiem.Równie dobrze smakuje bez papryk. 
Smacznego :)

1 komentarz:

  1. Pyszne!!
    Zrobiłam coś bardzo podobnego :D
    cebulkę, kiełbaskę, cukinię, paprykę, czosnek poddusiłam na masełku :)
    dodałam pokrojonego pomidora, natkę pietruszki i czekałam aż wszystko będzie mięciutkie ;)
    kiedy to nastąpiło dodałam ugotowany wcześniej makaron świderki :) dokładnie wymieszałam, aby makaron nie był suchy a wręcz przeciwnie :)
    wykładając porcję na talerz posypałam serem i natka pietruszki :D pychota!!
    pozdrawiam :D
    aa przyprawiłam pieprzem, ostrą papryką oraz odrobiną vegety i majeranku :D

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej :)
Dziękuję za komentarz.