niedziela, 24 maja 2015

Zdrowe smoothie pinacolada

Witajcie
Jak co roku w okresie wiosenno-letnim mam dla Was mniej czasu. Z góry za to przepraszam. Mam nadzieję, że od czasu do czasu coś do Was napiszę i zaproponuję coś smacznego. Dziś zacznę od zdrowego smoothie o smaku pinacolada. 

Składniki:
1/2 szklanki mleka kokosowego
1/2 szklanki soku z ananasa
3 plastry ananasa
1 łyżka wiórków kokosowych
2 kostki lodu

Sposób przygotowania:
Ananasa odsączyć z zalewy. Mleko kokosowe wlać do malaksera, dodać pokrojone plastry ananasa - zblendować. Kolejno dodać wiórki kokosowe, sok z ananasa i lód. Wszystko razem jeszcze raz zblendować. Przelać do szklanek i ozdobić ananasem i wiórkami.


6 komentarzy:

  1. pyszny orzeźwiający i jednocześnie słodki koktajl!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super szklanki!
    Gdzie można takie dostać?

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, kubki dostałam za wymianę opakowań znanej marki kaw.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda wyśmienicie! Istne arcydzieło :-) Mam już ochodztę na samą myśl. Pozdrawiam i gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda wspaniale! Istne arcydzieło :-) Palce lizać. Pozdrawiam i dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś wspaniałego Gratuluję wykonania :-) To idealnie trafia w mój gust.

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej :)
Dziękuję za komentarz.