środa, 5 lutego 2014

Pierś drobiowa faszerowana brokułem

Witajcie

Ostatnio naszły mnie chęci na jakąś wariację. Postanowiłam wykonać jak zawsze coś prostego, ale nie tak bardzo oczywistego. Bo niby kto widział, żeby pierś faszerować brokułem?


Składniki:
1 pierś kurczaka
1/3 brokuła
1 mały ząbek czosnku
50 g fety
sól, pieprz, zioła świętej małgorzaty do smaku

Sposób przygotowania:
Brokuła umyć i ugotować do miękkości w lekko osolonej wodzie - odcedzić i wystudzić. Pierś umyć, osuszyć i przekroić na pół w taki sposób aby rozkładała się jak książka. Delikatnie rozbić, aby nie poprzecinać włókien - z obu stron posolić. Ostudzonego brokuła rozgnieść widelcem, dodać czosnek przeciśnięty przez praskę oraz skruszoną fetę, doprawić solą i pieprzem i delikatnie wymieszać. Farsz ułożyć na piersi i zawinąć. Spiąć wykałaczkami lub sznurkiem. Po wierzchu posypać ziołami świętej małgorzaty.  Rozgrzać patelnię przeznaczoną do smażenia bez tłuszczu i włożyć pierś. Smażyć tak aby był soczysty. 




W Nowy Rok z SuperFoods

1 komentarz:

Mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej :)
Dziękuję za komentarz.