czwartek, 13 września 2012

Marynowane papryczki z miodem



Witajcie moi mili  :)
Kolejny raz zaniedbuję Was, jestem okropna wiem o tym doskonale. Niestety czas przemyka mi przez ręce jak woda. Zdecydowanie doba powinna być przedłużona przynajmniej o 4 dodatkowe godziny.
Dziś chciałabym Wam zaproponować marynowane papryczki. Z pewnością już gro z Was jest po tym etapie zabaw z przetworami. Jednak mam cichą nadzieję, że ktoś z Was skusi się jeszcze na moja propozycję.   

Składniki:
papryka,
4 szklanki wody,
szklanka octu,
łyżka soli,
5 łyżek cukru,
liście laurowe,
ziele angielskie,
goździki,
pieprz,
czosnek,
olej,
miód.

Paprykę umyć, oczyścić z gniazd nasiennych, pokroić w kształt, który nam odpowiada. Do każdego słoika wrzucić papryczki, po liściu laurowym, dwa ziela angielskie, kulce pieprzu, dwa goździki, jeden czosnek przekrojony na pół, dodać łyżeczkę oleju oraz miodu. Zalewę przygotować z 4 szklanek wody ze szklanką octu, łyżką soli oraz cukrem. Taką miksturę zagotować i zalać. Na koniec szczelnie zakręcić i pasteryzować ok. 20 min. Pamiętając, aby gotująca woda nie zakrywała wieczka słoików.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej :)
Dziękuję za komentarz.