poniedziałek, 21 marca 2011

Łosoś wędzony z sałatką z awokado

♫♪♫♪  Wiosna cieplejszy wieje wiatr, wiosna ...
Witajcie moi drodzy w ten bardzo optymistyczny dzień. Przybywam do Was z nową energią i pyszną zdrową sałatką. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu :)

Składniki:
300g łososia wędzonego w płatach
1 miękkie awocado
1 pomidor
1/2 zielonego ogórka
sałata lodowa
1/2 czerwonej cebuli
3 łyżki oliwy z oliwek
1 łyżka białego octu winnego lub soku z cytryny
sól, pieprz


Sposób przygotowania:
Pomidora kroimy w cząstki, ogórka i cebulę w kostkę. Awocado kroimy na pół, wyjmujemy pestkę obieramy i kroimy w kostkę. Sałatą wykładamy dno talerza lub miski. Pozostałe składniki przekładamy do miski, dodajemy oliwę, ocet winny lub sok z cytryny, sól, pieprz i całość dokładnie mieszamy. Warzywa ułożyć na sałacie. Łososia zwijamy w ruloniki i układamy wokół warzyw. Potrawę można podawać z tostami. Smacznego :) 



11 komentarzy:

  1. Zastąpiłabym tylko sałatę lodową - masłową. Bardzo apetyczna sałatka. Pozdrawiam
    http://wlodarczyki.net/mopswkuchni/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiosna na talerzu!!! Cudowna sałatka:)
    mniam

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne kolory, uwielbiam takie pomysły:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Łosoś i awokado to poezja smaków:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja dzisiaj robiłam podobną.. no prawie.. tylko bez łososia :) Wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. samo zdrowie. smakowicie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam łososia pod każdą postacią :) Pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Taką zdrową, to poproszę! :)) Ostatnio przekonałam się do awokado. Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że u Ciebie wiosna zawitała ;-D Sałateczka pełna życia ;-))

    www.przysmakiewy.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Skorzystałam z zaproszenia, no i jestem... Uwielbiam takie sałatki, mogłabym je jeść codziennie... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej :)
Dziękuję za komentarz.